Vååår

Gokväll:)

Jag börjar redan känna mig lite friskare och hoppas att de fortsätter åt de hållet.. Ska till jobbet imån och jag lovar att jag kommer känna mig sjukare igen direkt när jag kommer dit bland alla de snoriga näsorna.

De har ju vart så underbart väder idag, jag har såna vårkänslor nu så de är inte klokt. Va i stallet förut och stod länge och borstade nobbe. Sen kom mina söta stallkompisar Sandra och ingrid som tyckte att jag skulle med på en tur. Jag är glad att jag följde med. De va otroligt mysigt att ta en kvällritt i skogen och hästarna va superduktiga :D

Nu har jag nyss ätit en god köttbullemacka och druckit en god smootie med yoghurt, banan och kiwi. En riktigt god blandning måste jag säga. Det Rekomenaderar jag ! Sen laddar jag även med en kaffe och en god " damsugare " som dom kallas. De går ingen vidare bra med att vara nyttig här känner jag.

 

två bilder från den mycket angagerade drillträningen idag.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: det ligger uppe bilder på dig och Nobbe nu :)

2012-03-15 @ 07:43:09
URL: http://kortstubin.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Vill ha mer vår! Idag var det så kallt.. Hoppas vi får bättre väder imorn!



Sv: Tack, du är så snäll.

2012-03-15 @ 19:10:21
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0