TRÖTT

Hallååå.

Föräldramöte har stått överst på dagens planering. Gick bra, träffa en del nya föräldrar jag inte träffat innan. Inte så konstigt eftersom jag började på den nya avdelningen i måndags ^^

Vakna vid kvart i sju imorse. Pigg och glad gick jag upp för att gå min morgonpromenad. När jag kommer upp och märker att de ligger en jävla massa snö ute blev jag desto tröttare och en aning deprimerad. Men jag slängde på mig träningskläderna ändå och tar mig ut.
Började jobbet nio och har vart på jobbet sedan dess. Kom hem för en stund sen och har ätit en god soppa med min kära Simon. Nu ska vi iväg till maxi och köpa gott fredagsfika som ska med till jobbet imån:) tjoflöjt.

Den här otroligt söta hunden vill jag förövrigt ha. Bara så alla vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0