SOCKER

JÄVLA sockersug !

Jag har verkligen ett problem när de gäller godis eller sötsaker i allmänhet. Det går bra så länge jag är på jobbet för då äter vi ju nästan bara nyttigt men när jag kommer därifrån och ska vidare på nästa aktivitet så dör jag typ.
Jag hann hem en stund innan drillträningen idag och va så jävla arg och irriterad pga sockret jag inte fått. Jag tappar humöret helt vissa dagar. Nu låter jag kanske extremt fet och riktigt så är de väl inte men :p jag håller mig faktiskt väldigt nyttig annars, äter alltid bestämda tider, äter stadig och bra frukost osv.
Frukt hjälper inte heller, har lixm redan ätit sju frukter idag.

Vad ska jag göra? Jag vill inte må dåligt för att jag stoppar i mig nått onyttigt heller. Detta låter sjukligt..

Tips?


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Undvik socker helt, även om du har grymt sötsug. Till slut kommer det att försvinna och du kommer äcklas av socker. Tills du börjar äta det igen vill säga... =)

2012-03-17 @ 23:48:42
URL: http://kortstubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0