sjuk sjuk

Är det bara jag som inte fattar ? är det så att jag måste  ha PRO för att kunna ha bilder på framsidan av min blogg?
sitter här och försöker fixa till bloiggen lite men jag kommer inte så långt. förstår typ inte alls hur man ska göra?

jaja, jag är iallafall hemma från jobbet idag. har varken mått bra igår eller idag. har ont i halsen och känner mig jätte konsig i kroppen imellanåt. JAG VILL JU TRÄÄÄNA, hoppas verkligen att denna skiten försvinner snarast. orkar inte med detta nu längre. jag har fan vart sjuk hela hela hösten och vintern.

jag ska ialllafall ta mig ut om en stund här, jag ska med simon till stan och luncha med hans mor och bror. känner att jag måste ha lite frisk luft. sen måste jag även till stallet senare och ta hand om plutten där också, får ta det lite lungt så jag inte överanstränger mig bara, då lär jag ju aldrig blir frisk.
nu ska jag kika till tvätten och sen göra mig iordning, ha en bra dag, så hörs vi senare:) pusshej.

Jag satt och kolla på gamla bilder och fann denna fina bilden på mig och Symfoni. en häst som jag red för några år sen. en underbar häst. saknar honom lite.
denna bilden är på mig och Symfoni, en häst som jag red och skötte ett tag för några år sen. saknar honom lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0