Mitt liv

Godförmiddag!
Jag kom att tänka på att jag egentligen bara kastat "er" in i mitt liv. Har inte direkt förklarat vem jag är eller vad jag gör. Men ni som läser vet väl de ändå.
Jag visste bara inte hur jag skulle lägga upp de. Ska man skriva : " hej, mitt namn är evelina, jag är 20 år och bla bla bla..." ? De kändes jätte fjantigt, så jag strunta i de ist:p

Men som ni troligen märkt är jag ju en hästmänniska, jag älskar att vara i stallet men all hästlukt och allt jobb:) känner jag mig trött eller stressad en dag är stallet den bästa medicinen för min del. Där blir jag alltid lung och glad. Jag är nämligen medryttare på min bästa kompis och barndomsväns häst. Jag har vart med från början när hon köpte honom och vi tränar och planerar allt runt honom ihop, vilket gör att jag känner mig väldigt delaktig :) jag och min vän Felicia har nästan alltid ridit ihop, även innan hon skaffa nobligan som hästen heter. Vi har många minnen ihop..

Sen jobbar jag på ett dagis. Jag går på ett vikariat fram till sommarn. De är jätte mysigt att ta hand om de små liven men ibland finns inte alltid mitt tålamod på plats.

Jag är en väldigt upptagen kvinna :p är hemma sent på kvällarna och har de ganska stressigt från kl 8 på morgonen till 8 på kvällen. Rider, drillar, tränar, jobbar osv. Så ser mina vardagar ut.
Men jag trivs med mitt liv. Har en underbar pojkvän, grymma kompisar och den bästa familjen man kan ha :)

Jag slänger till er lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0