Här igen!

Förlåt hörrni för att jag inte bloggat något vidare bra. Ska verkligen försöka att göra de oftare, men har som sagt inte kommit in i detta riktigt än.

Nu känns de iaf som att våren är påväg och jag ÄLSKAR de ;) har kommit in i en av mina såkallade träningsperioder nu också. Försöker träna alla dagar på något sätt. Antingen genom att gå en timma eller så går jag till gymmet :) jag tror de är tack vare solen och ljuset på kvällarna som gör att jag orkar bry mig om att träna igen. Jag blir så mycket piggare och gladare på våren och sommarn.
Idag efter jobbet ska jag åka till stallet och min gamla klasskompis Bella ska följa med :) trevligt att träffa den bruden . Nu måste jag fortsätta jobba. Ska hjälpa barnen att bygga en tågbana ;) wihooo. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0