Lugnet lägger sig.

Hej svejs!
Börjar få in lite rutin på att blogga på morgonen nu, när Sixten somnat och lugnet lägger sig över
Lägenheten. De är skönt :)
Tänkte på en sak när jag stod ute förut i kylan, och de va att när Sixten blir stor kommer vi gå en massa långa promenader. Innan frukost dessutom, och detta kommer göra att jag äntligen kommer in i min "tränings rutin" igen:D om jag alltid måste gå en promenad så blir jag mer taggad på att äta nyttigt också. Jag kommer bli nyttig igen. Haha, hoppas på de iallafall. Jag
Älskar att gå härliga promenader men får man inte riktigt
Med sig pojkvännen så är de inte alltid lika lätt. Nu får jag med mig min andra lille kille iaf , eller han får med mig rättare sagt ;) nu ska jag dricka upp mitt goda kaffe sen ska jag fixa lite och åka iväg till mammas jobb med
Sixten :) tjo flöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0