Godmorgon.

De är tidiga månar för min del. Sixten vaknar varje morgon halv 6 när Simon går upp för att gå till jobbet. Sen vill Sixten ha mat och leka av sig, jag själv går runt som en zombie.. Men sen somnar han om så sött igen, de är då jag njuter av att vara ledig med min lilla bebis, tittar på Nyhetsmorgon och kanske somnar om i soffan igen. :) då är livet bra.
Tror även stt vädret blir bra idag, inga moln på himelen än, men kallt som tusan är de. Hösten är påväg.
Igår var jag och Sixten på mammas och pappas jobb och kolla läget och lärde känna stället för Sixtens del. Han ska vara där på dagarna sen när jag börjar jobba igen.
Jag lämna även in bilen på en lite koll, den ska tillbaka igen på fredag.
Nu ska jag mysa med min lilla bebis som ligger framför mig på golvet. Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0