Godkväll

Denna dag har vart kanon. Tog en skrittur i skogen men underbara nobbe som alltid gör sitt bästa i allt, underbara häst.

Sen tog jag med mig Sixten till min mormors gård med min moster och släppte ihop hundarna. Sixten älskar hennes ena hund, Maja. Dom två leker så sött ihop. När vi kom hem va Sixten helt slut, han hade nästan sprungit konstant i två timmar, med små drickpauser imellan.

Senare kunde jag även få Sixten att sitta fint och även ligga på kommando så han börjar lärs sig en del den lille.
Simons kusin från Örebro kom hit, och även Simons bror Viktor. Vi satt ute en stund, fika och käka pizza.
En riktigt bra dag tycker jag. Nu sitter jag och varvar ner med en kopp kaffe :) börjar dagen med kaffe och slutar dagen med kaffe.

Godnatt :)

En bild på mig innan stallet, mitt kök och vardagsrum. Tyckte de såg så mysigt ut så tog en bild som inte riktigt fångade upp känslan men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0