Back?

är jag tillbaka på denna blogg eller inte?
tror bestämt inte :P men kände ändå för att göra detta inlägg för att.......? ja jag kände väl för de helt enkelt.
 
Måste ju bara tala om att jag har skaffat mig en liten bebis :D en liten hundbebis. Sixten heter han och han är otroligt sööt. Finsk lapphund är rasen med ett litet insag av bordercollie. han busar, äter, sover och bajsar. såå jag är alltså mammaledig i en månad nu ;) jääätte mysigt. upp tidigt och ut för att leka och lära. han kom till oss i lördags så han har bara hunnit vara hos oss i snart en vecka, detta innebär att vi bara har vart hemma i lägenheten och på tomten änsålänge. snart ska vi ut och se verkligenheten :)
 
ja hoppas allt är bra ute i världen iaf, hinner inte ut så mycket nu för ..
här visar jag en bild på min lilla sötis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0